29. března 2012 –– média –– Tomáš Holý

Legendární dánská stavebnice Lego se představuje v jednoduché reklamě, která si pohrává se světoznámými seriálovými ikonami. Myšleny jsou samozřejmě kreslené postavičky, které mají svoji předlohu či oporu v komiksech. Lego tak v minimalistických kreacích vystihuje zejména nejsilnější atributy postaviček.

Není třeba příliš tápat, aby člověk pochopil, že sada modrobílých sloupků má představovat Šmouly, včetně jejich Taťky v červeném a Šmoulinky se žlutými vlasy. Obdobným způsobem, tedy jen barevnými schématickými kvádříky, jsou vyobrazeni i hrdinové Asterix a Obelix, Želvy Ninja, Simpsonovi či kovboj Lucky Luke s vězni.

Minimalistickou kampaň připravila německá agentura Jung Von Matt. Ta je známá například kampaněmi pro firmy jako Sixt (například pohráváním si s podobiznou Angely Merkelové), Bosch, Mercedes-Benz, Vodafone či RWE.

Společnost Lego na sebe upozornila již před časem, když inovovala svoji produktovou řadu o sérii stavebnic určenou pouze pro dívky. Po sérii výzkumů a testů začala vyrábět realističtěji vypadající postavičky, jednotlivé dílky se dočkaly rozšíření barevné palety.

Čtěte samostatný článek Lego uvádí stavebnici Friends určenou jen pro holky

Čtěte všechny články na téma Lego, hra, hračky

Foto a zdroj: LegoJung Von Matt