Děkujeme za přízeň nám i designu!

Plakáty irských grafiků parodují požadavky klientů

Výběr z plakátů ze série Sharp Suits

Spolupráce dvou lidí z různých oborů může přinést mnoho problémů a nedorozumění. Důkazem je práce od irských grafiků a webdesignerů, kteří se vyrovnali po svém s hloupými komentáři svých klientů. Vytvořili sérii plakátů s názvem Sharp Suits, jejichž podstatou jsou právě naivní otázky a požadavky zadavatelů.

Přání zákazníka je sice na prvním místě, ale co dělat, když je tak matoucí jako například: „Cílová skupina jsou muži a ženy, staří od 0 nahoru.“ Jak také vyhovět člověku, který neví, co po grafikovi chce, ale až to uvidí, zcela určitě to pozná. K vytvoření projektu pak otevřeně vybízí údiv klienta nad tím, že vytisknutý soubor GIF se na papíře nepohybuje.

Výběr z plakátů ze série Sharp Suits Výběr z plakátů ze série Sharp Suits Výběr z plakátů ze série Sharp Suits Výběr z plakátů ze série Sharp Suits

Za vznikem projektu stála dvojce grafiků, Mark Shanley a Paddy Treacy. Společně pracují jako Mark + Paddy a původně jen pro zábavu udělali čtyři plakáty s využitím vtipných hlášek klientů. Plakáty se lidem zalíbili a tak dvojce požádala ostatní grafiky, designery a ilustrátory, aby k jejich čtyřem přidali další. Vznikla tak sbírka celkově 71 plakátů.

Výběr z plakátů ze série Sharp Suits Výběr z plakátů ze série Sharp Suits Výběr z plakátů ze série Sharp Suits Výběr z plakátů ze série Sharp Suits

Plakáty o velikosti A3 byly nejdříve vystaveny a posléze byl zahájen jejich tisk a prodej za 10 euro, tedy asi 250 českých korun. Veškerý výtěžek z prodeje šel na dobročinné účely do dětské nemocnice Temple Street v irském hlavním městě Dublinu.

Čtěte všechny články na téma grafika

Foto a zdroj: Sharp Suits

Článek ze dne: 14.2.2013 | Zařazeno do rubriky: média
Téma: , , , , , ,

AUTOR ČLÁNKU

Fotografie autora

Pavel Liška je student, syn a občan v tomto pořadí. V oblibě má vtip, nápaditost a krásu. Obdivuje návrháře, jako Francouz Raymond Loewy nebo Švýcar Luigi Colani, slovo design používá jen z nedostatku lepšího výrazu.
Všechny články od Pavel Liška | Kontakt na redakci

Okomentujte tento design

UPOZORNĚNÍ: Odesláním komentáře souhlasíte s pravidly serveru pro komentování. Váš komentář bude podroben procesu schvalování redakcí co nejříve to bude možné.


VYBRANÉ AKCE Z KALENDÁŘE

DESIGNMAG NA FACEBOOKU

Spojte se s námi

Facebook.com Twitter.com Google+ Pinterest.com RSS kanál Přidat do oblíbených / záložek Kontaktujte nás

Prague Design Week 2014

Děkujeme za návštěvu!

Partneři

přejděte na Font.cz           přejděte na DesignPortal.cz         přejděte na Archii.cz
přejděte na CzechDesign.cz           přejděte na YoungPrimitive.cz          přejděte na Fler.cz
přejděte na Auto-Design.cz            přejděte na GJF.cz          přejděte na DesignBy.sk
přejděte na DesignEast.eu            přejděte na UPM.cz           přejděte na Material Times

Statistika

Spuštěno: 1. února 2008
Počet článků: 4070
Počet komentářů: 1088
Návštěvnost: 100 tisíc/měs.
Čtenost: 250 tisíc/měs.
Rekord/den: 18 588