4. března 2009 –– móda –– Ivica Čampová

Pánská kolekce na jaro a léto, kterou představil Dior Homme, se nese v znamení lehké ležérnosti, nadnesené dávky glam extravagance a omezené exploze čistých barev. Přiléhavé modely identicky kopírují linie mužského těla. Tahle kombinace představuje neposkvrněnou esenci elegance tak typickou pro Dior.

Modely jsou prezentovány pohledným Marlonem Teixeirom, který se stal tváří celé reklamní kampaně. Fotografie nafotil legendární módní návrhář Karl Lagerfeld, který jim dodal podstatnou míru osobního vhledu a vyzdvihl hlavní záměr, který spočívá v jednoduchosti a souladu jednotlivých komponentů.

Některé modely připomínají rozstříhaní papír, v kterém se objevují nepravidelné otvory, jenž ve své podstatě vytvářej abstraktní obrazce anebo jen lineární útvary, přes které prosvítá vnitřní oděv. Ve značné míře jsou používané i aplikace „drahých kamínků“, které se nacházej zejména na skinny kalhotách, které hrají metalovými barvami.

Hlavní barevnost je laděná v tónech černé a bílé barvy, které jsou zastoupené ve většině modelů. Druhotně jsou využívané pestré syté barvy, mezi kterými dominují fuchsiová, modrá, zlatá a oranžová. Také materiály podporují vzhled modelů, na které navazuje i kolekce hranatých atypických brýlí, které provázejí celou prohlídku.

Foto: Karl Lagerfeld
Zdroj: Dior Homme