Děkujeme za přízeň nám i designu!

Marc Jacobs navrhl módní plechovky Coca-Cola Light

Marc Jacobs a jeho Diet Coke neboli Coca-Cola Light

Americká společnost The Coca-Cola Company představila svého nového kreativního ředitele jeho dietní koly pro rok 2013. Stal se jím dnes už legendární a světem obdivovaný módní návrhář Marc Jacobs, který značce přinese novou vizi a do prodeje uvede i novou limitovanou kolekci plechovek v ikonickém módním stylu let minulých.

Diet Coke je nejprodávanějším dietním nealkoholickým nápojem na světě. V americké firmě The Coca-Cola Company vznikl v roce 1982 a v Evropě jej známe pod označením Coca-Cola Light. Jeho ingredience se v podstatě nemění, proto je možné zákazníky nalákat například limitovanými edicemi příchutí nebo módními kolekcemi. Ty se staly velmi populární a v předešlých letech své láhve a plechovky navrhl módní guru Karl Lagerfeld nebo Jean Paul Gaultier.

Marc Jacobs a jeho Diet Coke neboli Coca-Cola Light Marc Jacobs a jeho Diet Coke neboli Coca-Cola Light Marc Jacobs a jeho Diet Coke neboli Coca-Cola Light Marc Jacobs a jeho Diet Coke neboli Coca-Cola Light

Letošním tvůrcem limitované kolekce a překvapivě i kreativním ředitelem divize lehké koly, se stal módní návrhář a ikona Marc Jacobs. Může za to do jisté míry i výročí 30 let od uvedení na trh, které značka slaví. “Cítím se velmi poctěn, že jsem novým kreativním ředitelem pro dietní kolu a že mohu dát své razítko na kampaň ke třicátému výročí. Diet Coke je ikona … a já miluji ikony,” řekl Marc Jacobs.

Marc Jacobs a jeho Diet Coke neboli Coca-Cola Light Marc Jacobs a jeho Diet Coke neboli Coca-Cola Light Jean Paul Gaultier a jeho Diet Coke neboli Coca-Cola Light Karl Lagerfeld a jeho Diet Coke neboli Coca-Cola Light

Limitovaná kolekce letos zahrnuje tři designy plechovek, které samozřejmě odráží módní svět. Jacobs se inspiroval třemi desetiletími, které pomohly ke vzestupu ženskosti. Navrhl plechovku odrážející osmdesátá i devadesátá léta a nezapomněl ani na začátek 21. století. Na plechovkách klasických tvarů se objevují tři různě oděné ženy i Jacobsova značka. K nové edici dokonce vznikl krátký reklamní klip. Do prodeje půjde nová limitovaná edice v USA a ve vybraných evropských zemích v březnu 2013.

DesignVid.cz nabízí video Marc Jacobs si zahrál v reklamě na Coca-Cola Light

Čtěte samostatný článek Jean Paul Gaultier navrhl módní obaly Coca-Cola
Čtěte samostatný článek Karl Lagerfeld navrhl další tři láhve Coca-Cola Light

Čtěte všechny články na téma Coca-Cola a Marc Jacobs

Foto a zdroj: Coca Cola

Článek ze dne: 20.2.2013 | Zařazeno do rubriky: produkty
Téma: , , , , , ,

AUTOR ČLÁNKU

Fotografie autora

Ondřej Krynek je obdivovatel nápaditého designu, kreativních konceptů, moderní architektury, příjemných interiérů, inovativních technologií, nových médií, použitelného webdesignu, extravagantní módy, výrazového umění, dobré hudby a dalších odvětví kultury.
Všechny články od Ondřej Krynek | Kontakt na redakci

Okomentujte tento design

UPOZORNĚNÍ: Odesláním komentáře souhlasíte s pravidly serveru pro komentování. Váš komentář bude podroben procesu schvalování redakcí co nejříve to bude možné.


VYBRANÉ AKCE Z KALENDÁŘE

DESIGNMAG NA FACEBOOKU

Spojte se s námi

Facebook.com Twitter.com Google+ Pinterest.com RSS kanál Přidat do oblíbených / záložek Kontaktujte nás

Prague Design Week 2014

Děkujeme za návštěvu!

Partneři

přejděte na Font.cz           přejděte na DesignPortal.cz         přejděte na Archii.cz
přejděte na CzechDesign.cz           přejděte na YoungPrimitive.cz          přejděte na Fler.cz
přejděte na Auto-Design.cz            přejděte na GJF.cz          přejděte na DesignBy.sk
přejděte na DesignEast.eu            přejděte na UPM.cz           přejděte na Material Times

Statistika

Spuštěno: 1. února 2008
Počet článků: 4120
Počet komentářů: 1089
Návštěvnost: 100 tisíc/měs.
Čtenost: 250 tisíc/měs.
Rekord/den: 18 588