Děkujeme za přízeň nám i designu!

Škoda dala nový design i modelu Octavia Combi

Vůz Škoda Octavia Combi v designu třetí generace

Na ženevském autosalonu měl premiéru nový vůz Škoda Octavia Combi, který svým designem samozřejmě vychází z nedávno představeného modelu Škoda Octavia. Na první pohled automobilu dominuje dynamický a nadčasově elegantní design, prostornost komfortního interiéru, moderní technologie a důraz na bezpečnost. V jednoduchosti je opět krása.

Po červnovém představení modelu Škoda Rapid a prosincové premiéře nového vozu Škoda Octavia přichází logicky třetí model mladoboleslavské automobilky Škoda Auto. Vůz Škoda Octavia Combi rozšiřuje nabídku klíčového modelu automobilky, kterých se prodá asi jedna třetina ze všech vozů. Dokonce jde o dva modely, protože současně byl uveden model s náhonem na přední kola i model s náhonem na všechna čtyři kola.

Vůz Škoda Octavia Combi v designu třetí generace Vůz Škoda Octavia Combi v designu třetí generace Vůz Škoda Octavia Combi v designu třetí generace Vůz Škoda Octavia Combi v designu třetí generace

“Škoda Octavia Combi nabízí nadčasově elegantní design, velkorysou nabídku prostoru pro posádku i její zavazadla, kvalitu, precizní zpracování, řadu Simply Clever detailů, moderní techniku a vynikající poměr ceny a nabízené hodnoty,” popisuje svůj nový vůz sama automobilka. „V tomto voze se dokonale snoubí vysoká funkčnost s dynamikou a elegancí. Je správnou odpovědí na zvýšené požadavky zákazníků v této třídě, která silně roste jak v celosvětovém měřítku, tak zejména v Evropě,“ říká Werner Eichhorn ze Škoda Auto.

Vůz Škoda Octavia Combi v designu třetí generace Vůz Škoda Octavia Combi v designu třetí generace Vůz Škoda Octavia Combi v designu třetí generace Vůz Škoda Octavia Combi v designu třetí generace

Celkově vůz mezigeneračně vyrostl. Nejdůležitější je v tomto případě objem zavazadlového prostoru 610 litrů, v případě sklopení sedaček 1740 litrů. Samozřejmostí jsou pak inovace jako nový motor s o 17 procent nižší spotřebou v osmi variantách včetně ekologické řady GreenLine se sníženými emisemi. “Škoda Octavia je třída sama pro sebe – nabízí prostor a techniku střední třídy za cenu kompaktního vozu,” popisuje svou novou řadu automobilka. Její nový model s maximálním prostorem pak startuje na ceně 363 900 korun.

Čtěte samostatný článek Škoda Octavia dostala nový design třetí generace

Čtěte všechny články na téma Škoda Auto

Foto a zdroj: Škoda Auto

Zpráva ze dne: 5.3.2013
Téma: , , , , ,
Další zprávy: « Starší zpráva Novější zpráva »

Sdílejte článek na: Facebook.com Twitter.com MySpace.com GooglePlus.com Pinterest.com   odešlete na e-mail: email   nebo vytiskněte: tisknout

Ohodnotit přes Facebook:
Fotografie autora

Autor zprávy:
Ondřej Krynek je obdivovatel nápaditého designu, kreativních konceptů, moderní architektury, příjemných interiérů, inovativních technologií, nových médií, použitelného webdesignu, extravagantní módy, výrazového umění, dobré hudby a dalších odvětví kultury.
Homepage autora | Všechny články od Ondřej Krynek | Kontakt

Okomentujte tento design

UPOZORNĚNÍ: Odesláním komentáře souhlasíte s pravidly serveru pro komentování. Váš komentář bude podroben procesu schvalování redakcí co nejříve to bude možné.



DESIGNBUY E-SHOP

Výběrový design e-shop se stovkami kvalitních a ozkoušených produktů českých i zahraničních designérů a značek. Více na DesignBuy.cz »

Nepřehlédněte

Pavilon KA2015 od J. Mayer H. v Karlsruhe

Futuristický pavilon od J. Mayer H. ozdobí Karlsruhe

Město Karlsruhe v roce 2015 oslaví 300 let od založení města. K tomuto výročí byla vypsána architektonická soutěž pro postavení dočasného pavilonu v otevřeném prostoru, kde se budou pořádat různá kulturní představení jako koncerty, filmové premiéry, divadelní představení, autorská čtení.  Zvítězil návrh futuristický studia J. Mayer H.
Ukázka z výstavy In the Making v londýnském Design Museum

In The Making přibližuje výrobu diamantů i tužek

Kurátorem současné výstavy v londýnském Design Museum je světoznámá designérská dvojice Edward Barber a Jay Osgerby. Žádnou retrospektivu ale nečekejte. Jak už samotný název napovídá, namísto prezentace hotových produktů se designéři rozhodli zaměřit na proces jejich vzniku.

Partneři

přejděte na Font.cz         přejděte na DesignPortal.cz         přejděte na Archii.cz        přejděte na CzechDesign.cz
přejděte na YoungPrimitive.cz       přejděte na Fler.cz       přejděte na Auto-Design.cz      přejděte na GJF.cz
přejděte na DesignBy.sk      přejděte na DesignEast.eu      přejděte na UPM.cz      přejděte na Material Times

Spojte se s námi

Facebook.com Twitter.com MySpace.com Google+ Pinterest.com YouTube.com RSS kanál Přidat do oblíbených / záložek Kontaktujte nás

Fanoušci na Facebook.com

Statistika

Založeno: 1. února 2008
Počet článků: 3677
Počet komentářů: 1066
Návštěvnost: přes 100 tisíc/měs.
Čtenost článků: až 250 tisíc/měs.
Rekord za den: 18 588