Děkujeme za přízeň nám i designu!

Harley-Davidson uvádí agresivní cruiser Low Rider S

Harley-Davidson Low Rider S

Společnost Harley-Davidson uvedla svoji první letošní novinku mezi cruisery, model s označením Low Rider S. Stroj s motorem Screamin’ Eagle Twin Cam 110 se řadí po bok nedávno představených modelů Fat Boy S a Softail Slim S, čímž se stává třetím členem rodiny cruiserů S Series Harley-Davidson, která zahrnuje motocykly ve stylu inspirovaném kulturou customů.

„Jezdci se ptali, zda Harley-Davidson postaví další agresivní výkonný stroj navazující na legendární modely FXR,“ říká Brad Richards, ředitel designu Harley-Davidson a dodává: „Tohle je naše odpověď. Low Rider S vychází ze současného trendu vysokých customů a pokračuje v historickém stylu našich motocyklů, ale zároveň se snaží změnit definici výkonu strojů Harley-Davidson pro novou generaci jezdců. Naším záměrem bylo dosáhnout skutečného spojení jezdce se silnicí díky okamžitému přísunu síly a obratnému ovládání motocyklu, který přitom obsahuje jen to podstatné.“

Harley-Davidson Low Rider S Harley-Davidson Low Rider S Harley-Davidson Low Rider S Harley-Davidson Low Rider S

Motor Screamin’ Eagle Twin Cam 110 je výkonný V-Twin s největším zdvihovým objemem, jaký firma Harley-Davidson používá pro tovární modely. Díky otevřenému sání Screamin’ Eagle Heavy Breather a výfukům 2-do-2 (ve stylu Fat Bob) tento motor dosahuje točivého momentu 156 Nm při 3 500 otáčkách za minutu, což je o 13 procent více než u standardního modelu Low Rider. Výkon přenáší na silnici zesílená spojka a šestirychlostní převodovka Cruise Drive.

Harley-Davidson Low Rider S Harley-Davidson Low Rider S Harley-Davidson Low Rider S Harley-Davidson Low Rider S

Modelu Low Rider S dominují tmavé barevné odstíny. Kovové díly byly opatřeny barvou Vivid Black, přičemž tmavý lak je nanesen rovněž na vidlice, konzolu či vzpěry zadního blatníku. Výjimkou, jež zpestřuje uvedené barevné schéma, jsou odlehčená kola Magnum Gold z litého hliníku, která mají povrchové zpracování inspirované zlatým nádechem magnesiových kol závodních automobilů z šedesátých let. Naproti tomu zlatý znak na nádrži připomíná model XLCR Café Racer z roku 1977.

Čtěte další články na téma motorka

Foto a zdroj: Harley-Davidson

Článek ze dne: 9.2.2016
Téma: , , , ,

AUTOR ČLÁNKU

Fotografie autora

Jakub Sochor je redaktor, teoretik designu, básník a esejista. Mezi předměty jeho zájmu patří architektura, automobilové karosářství, historie a trendy oděvního návrhářství, výtvarné umění a design ve všech jeho rovinách, včetně futurologie.
Všechny články od Jakub Sochor | Kontakt na redakci

Okomentujte tento design

UPOZORNĚNÍ: Odesláním komentáře souhlasíte s pravidly pro komentování. Váš komentář bude podroben procesu schvalování redakcí co nejříve to bude možné.

Statistika

Spuštěno: 1. února 2008
Počet článků: 5423
Počet komentářů: 1131
Návštěvnost: 100 tisíc/měs.
Čtenost: 250 tisíc/měs.
Rekord/den: 18 588