19. srpna 2011 –– události –– Ondřej Krynek

Od pátku 26. do úterý 30. srpna se v německém městě Frankfurt nad Mohanem uskuteční mezinárodní veletrh spotřebního zboží Tendence 2011. Návštěvníci na něm budou moci shlédnout trendy ve dvou výstavních sekcích od více než 2 000 vystavovatelů z celého světa. Mimo sekce věnované bydlení a dárkům zde prostor dostanou i mladí talentovaní designeři.

Německý veletrh Tendence 2011 od Messe Frankfurt je nejdůležitější mezinárodní akcí druhé poloviny tohoto roku. Návštěvníkům dává možnost shlédnou, zakoupit nebo objednat si nejnovější stylové produkty nejen pro domácnost z celého světa od 2 064 vystavovatelů. To je příhodné především krátce před vánočním obdobím.

Výstavní plocha ve čtyřech halách bude i letos rozdělena do dvou základních sekcí Living a Giving. Na bydlení a vybavení domácnosti zaměřená sekce Living představí specializované prodejce i specializované trhy a to i velkoobchodní pro další prodejce zabývající se obchodem. V této sekci najdete nový nábytek, zařízení domácnosti, bytové doplňky, bytový textil, květiny s potřebami pro ně i dekorace.

Rájem pro nákupy se stane druhá sekce Giving, která je zaměřena na nákupy dárků, jichž bude na výběr nepřeberné množství a určeny budou pro všechna nadcházející výročí i Vánoce. Vybírat bude možno od šperků přes dekorace jako svíčky či celé dekorační sety až po čokolády, vůně a další drobné předměty.

Nepřehlédnutelnou by se měla stát sekce Talents, která letos přinese pečlivě vybrané kreativní návrhy 35 mladých designerů z 15 zemí světa. Necelá polovina představí produktový a nábytkový design, přes 20 jich bude vystavovat šperky či doplňky. Velkými nadějemi je například designérka Hanna Emelie Ernsting, Gonçalo Campos, Svenja Hebel či Njustudio.

Na výstaviště ve Frankfurtu nad Mohanem se snadno a pohodlně dostanete automobilem, vlakem nebo letadlem. Vstupenky na veletrh, které je možné na internetu koupit v předprodeji za zvýhodněnou cenu, slouží také jako jízdenky na městskou hromadnou dopravu v celém Frankfurtu.

Foto a zdroj: Tendence