27. července 2013 –– události –– Ondřej Krynek

Nejnovější trendy v bydlení, exkluzivní produkty, nábytek, dekorace i dárky nabídne ve čtyřech dnech veletrh Tendence 2013, který proběhne ve Frankfurtu nad Mohanem ve dnech 24. až 27. srpna 2013. Novinkou budou další dva přidružené veletrhy Ecostyle a Webchance, které nabídnou ekologické produkty a firmám ukáží možnosti využití internetu.

Každoročně konaný veletrh Tendence na výstavišti Messe Frankfurt je jednou z největších světových přehlídek nových nápadů a inovací v bydlení i produktů s vysokým nárokem na design. Tendence ukazuje významné trendy na druhou polovinu roku, Vánoce i začátek příštího roku.

Letošní ročník bude na 130 000 metrech čtverečních opět rozdělen na dvě sekce s více než 2000 vystavujícími. Sekce Living nabídne trendy nábytek a zařízení, bytové doplňky, domácí a bytový textil, floristické potřeby a slavnostní dekorace. Druhá část s názvem Giving pak celou řadu dárkového portfolia od individuálních dárkových předmětů přes moderní lifestylové produkty k prvotřídním šperkům a hodinkám.

Každoroční významnou speciální doprovodnou akcí je prezentace mladých designerů s názvem Talents. „Tento program umožňuje mladým designérům z celého světa představit veřejnosti na mezinárodním veletrhu výsledky svých kreativních snah v oblasti spotřebního zboží, nábytku a bižuterie. Je to skvělá příležitost, jak navázat kontakty pro budoucí profesionální kariéru a rozšířit si databázi případných klientů,“ uvádí organizátoři veletrhu.

Velkou novinkou jsou dva nové přidružené veletrhy, které budou probíhat souběžně. Ecostyle nabídne udržitelné lifestylové a designové produkty. Zajímavostí je jeho speciálně sestavený poradní tým nezávislých a uznávaných expertů, který zajišťuje výběr pouze ekologických produktů. Druhým veletrhem je Webchance, který umožní malým a středním firmám prozkoumat možnosti efektivního způsobu inzerce na internetu a podporu prodeje svých produktů.

DesignVid.cz nabízí video Podívejte se na aktuální trendy z veletrhu Tendence

Foto a zdroj: Tendence Messe Frankfurt