13. října 2013 –– události –– Ondřej Krynek

Jednou z nejfotografovanějších instalací na letošní designérské přehlídce Designblok 2013 je zrcadlová expozice ve stylu Vectorfunk od dvojice Jan Plecháč a Henry Wielgus pro značku Heineken. V UV světly ozářeném prostoru se nejen zrcadlí vaše postava, ale září zde i nová láhev Club Bottle od amerického designéra Matta Moora.

Značka nizozemského piva Heineken letos vsadila v prezentaci na progresivní umělecký styl Vectorfunk a zabodovala. Vizuální styl složený z jednoduchých vektorových prvků, který se objevuje na klubové láhvi, se ukázal hned ve dvou hlavních výstavních prostorách letošní designérské přehlídky Designblok 2013. V Openstudiu Kafkův dům najdete UV instalaci s barem od studia DeForm, tedy od Václava Mlynáře a Jakuba Pollága.

Tou hlavní trefou do černého je instalace v Superstudiu Nákladové nádraží Žižkov, kde byl vytvořen stylový bar a expozice s názvem Visual Experience zde graduje především zrcadlovým sálem. Pod UV osvětlením zde můžete vidět díky zrcadlům na stěnách, stropech i podlaze nekonečný obraz sebe sama zabalený ve Vektorfunku tvořeného liniemi zářivých bílých provazů. Samozřejmě speciálně upravená láhev piva se zde navíc v tomto osvětlení rozzáří do zcela jiné podoby.

„Celý prostor expozice, kterou jsme navrhovali, je doslova pohlcen prvky Vectorfunku a díky hře s UV osvětlením vznikl pro návštěvníky dokonalý zážitek. Určitě to nebude nuda,“ řekl designér Jan Plecháč. Obě expozice můžete vidět spolu se stovkami dalších v rámci Designbloku 2013 už jen do neděle 13. října do 19 hodin.

Čtěte další články na téma Designblokláhev

Foto a zdroj: Heineken