Kontaktujte naší redakci!

Designér navrhl obaly plechovek zdobené jen logy

Ewan Yap a jeho návrhy obalů plechovek s velkými logy

Grafický designér Ewan Yap z Malajsie představil svůj projekt s názvem Big Brand Theory. Hraje si v něm s logotypy velkých značek vyrábějící celosvětově populární nápoje jako Coca-Cola, Pepsi, Red Bull či Heineken, které ve formě výřezu umisťuje na plechovky. Minimalistický výrazně barevný design ve výsledku upoutá mnohem více už z dálky.

Je všeobecně známo, že loga společností a jejich produktů mají často obrovskou hodnotu. Nejlepším příkladem jsou nápoje jako Coca-Cola, která byla založena v roce 1886 a od roku 1887 používá logo mající celosvětově nevyčíslitelnou cenu. Právě loga jsou to, co produkty často prodává a to jak marketingově a v reklamních kampaních, tak potom u reálných spotřebitelů v obchodech.

Ewan Yap a jeho návrhy obalů plechovek s velkými logy Ewan Yap a jeho návrhy obalů plechovek s velkými logy Ewan Yap a jeho návrhy obalů plechovek s velkými logy Ewan Yap a jeho návrhy obalů plechovek s velkými logy

Právě působení značek a jejich výrazů se rozhodl maximalizovat Ewan Yap z Kuala Lumpur, když představil svůj projekt Big Brand Theory. Snaží se v něm aplikovat loga na produkty v co největší možné velikosti tak, aby stále bylo možné identifikovat samotný produkt. “Jak velkou cenu má vaše logo záleží jen na tom, jak moc jej necháte vyniknout,” říká designér Yap. Zpracoval tedy 18 značek vyrábějících známé nealkoholické i alkoholické nápoje jako experimentální studii, jak by mohly výsledné produkty vypadat.

Ewan Yap a jeho návrhy obalů plechovek s velkými logy Ewan Yap a jeho návrhy obalů plechovek s velkými logy Ewan Yap a jeho návrhy obalů plechovek s velkými logy Ewan Yap a jeho návrhy obalů plechovek s velkými logy

Výsledkem jsou plechovky nápojů Coca-Cola Zero, Coca-Cola, Tiger, 7Up, Sprite, Heineken, Fanta, Mountain Dew, Pepsi, Guinness, Pocari Sweat, Gatorade, Dr Pepper, A&W, Red Bull a Carlsberg. Všechny plechovky jsou minimalistické a velmi stylové. Bohužel však jde jen o experiment a firmy se tímto mohou nechat jen inspirovat. Většinou pro ně totiž vyrábí obaly velká grafická studia jako Attik nebo Turner Duckworth.

Čtěte všechny články na téma obal a logo

Foto a zdroj: Ewan Yap

Zpráva ze dne: 7.2.2013
Téma: , , , , , , , ,
Další zprávy: « Starší zpráva Novější zpráva »

Sdílejte článek na: Facebook.com Twitter.com MySpace.com GooglePlus.com Pinterest.com   odešlete na e-mail: email   nebo vytiskněte: tisknout

Ohodnotit přes Facebook:
Fotografie autora

Autor zprávy:
Ondřej Krynek je obdivovatel nápaditého designu, kreativních konceptů, moderní architektury, příjemných interiérů, inovativních technologií, nových médií, použitelného webdesignu, extravagantní módy, výrazového umění, dobré hudby a dalších odvětví kultury.
Homepage autora | Všechny články od Ondřej Krynek | Kontakt

Komentáře k tomuto designu

Celkem komentářů: 2 komentářů
  1. Štěpán Ryšavý - ze dne: 7.2.2013 - 17:58

    Škoda, že druhou stranu by musel pokrýt informacemi, které je nutné uveřejňovat a plechovky by ztratily jisté kouzlo .. na což by designer neměl zapomenout, ani se z toho vylhat ..

  2. kar - ze dne: 8.2.2013 - 08:49

    Turner Duckworth již podobný design ve svém portfoliu má…

Okomentujte tento design

UPOZORNĚNÍ: Odesláním komentáře souhlasíte s pravidly serveru pro komentování. Váš komentář bude podroben procesu schvalování redakcí co nejříve to bude možné.



DESIGNBUY E-SHOP

Výběrový design e-shop se stovkami kvalitních a ozkoušených produktů českých i zahraničních designérů a značek. Více na DesignBuy.cz »

Nepřehlédněte

Pavilon KA2015 od J. Mayer H. v Karlsruhe

Futuristický pavilon od J. Mayer H. ozdobí Karlsruhe

Město Karlsruhe v roce 2015 oslaví 300 let od založení města. K tomuto výročí byla vypsána architektonická soutěž pro postavení dočasného pavilonu v otevřeném prostoru, kde se budou pořádat různá kulturní představení jako koncerty, filmové premiéry, divadelní představení, autorská čtení.  Zvítězil návrh futuristický studia J. Mayer H.
Ukázka z výstavy In the Making v londýnském Design Museum

In The Making přibližuje výrobu diamantů i tužek

Kurátorem současné výstavy v londýnském Design Museum je světoznámá designérská dvojice Edward Barber a Jay Osgerby. Žádnou retrospektivu ale nečekejte. Jak už samotný název napovídá, namísto prezentace hotových produktů se designéři rozhodli zaměřit na proces jejich vzniku.

Partneři

přejděte na Font.cz         přejděte na DesignPortal.cz         přejděte na Archii.cz        přejděte na CzechDesign.cz
přejděte na YoungPrimitive.cz       přejděte na Fler.cz       přejděte na Auto-Design.cz      přejděte na GJF.cz
přejděte na DesignBy.sk      přejděte na DesignEast.eu      přejděte na UPM.cz      přejděte na Material Times

Spojte se s námi

Facebook.com Twitter.com MySpace.com Google+ Pinterest.com YouTube.com RSS kanál Přidat do oblíbených / záložek Kontaktujte nás

Fanoušci na Facebook.com

Statistika

Založeno: 1. února 2008
Počet článků: 3677
Počet komentářů: 1066
Návštěvnost: přes 100 tisíc/měs.
Čtenost článků: až 250 tisíc/měs.
Rekord za den: 18 588