Klikněte a napište nám e-mail!

Designér navrhl obaly plechovek zdobené jen logy

Ewan Yap a jeho návrhy obalů plechovek s velkými logy

Grafický designér Ewan Yap z Malajsie představil svůj projekt s názvem Big Brand Theory. Hraje si v něm s logotypy velkých značek vyrábějící celosvětově populární nápoje jako Coca-Cola, Pepsi, Red Bull či Heineken, které ve formě výřezu umisťuje na plechovky. Minimalistický výrazně barevný design ve výsledku upoutá mnohem více už z dálky.

Je všeobecně známo, že loga společností a jejich produktů mají často obrovskou hodnotu. Nejlepším příkladem jsou nápoje jako Coca-Cola, která byla založena v roce 1886 a od roku 1887 používá logo mající celosvětově nevyčíslitelnou cenu. Právě loga jsou to, co produkty často prodává a to jak marketingově a v reklamních kampaních, tak potom u reálných spotřebitelů v obchodech.

Ewan Yap a jeho návrhy obalů plechovek s velkými logy Ewan Yap a jeho návrhy obalů plechovek s velkými logy Ewan Yap a jeho návrhy obalů plechovek s velkými logy Ewan Yap a jeho návrhy obalů plechovek s velkými logy

Právě působení značek a jejich výrazů se rozhodl maximalizovat Ewan Yap z Kuala Lumpur, když představil svůj projekt Big Brand Theory. Snaží se v něm aplikovat loga na produkty v co největší možné velikosti tak, aby stále bylo možné identifikovat samotný produkt. “Jak velkou cenu má vaše logo záleží jen na tom, jak moc jej necháte vyniknout,” říká designér Yap. Zpracoval tedy 18 značek vyrábějících známé nealkoholické i alkoholické nápoje jako experimentální studii, jak by mohly výsledné produkty vypadat.

Ewan Yap a jeho návrhy obalů plechovek s velkými logy Ewan Yap a jeho návrhy obalů plechovek s velkými logy Ewan Yap a jeho návrhy obalů plechovek s velkými logy Ewan Yap a jeho návrhy obalů plechovek s velkými logy

Výsledkem jsou plechovky nápojů Coca-Cola Zero, Coca-Cola, Tiger, 7Up, Sprite, Heineken, Fanta, Mountain Dew, Pepsi, Guinness, Pocari Sweat, Gatorade, Dr Pepper, A&W, Red Bull a Carlsberg. Všechny plechovky jsou minimalistické a velmi stylové. Bohužel však jde jen o experiment a firmy se tímto mohou nechat jen inspirovat. Většinou pro ně totiž vyrábí obaly velká grafická studia jako Attik nebo Turner Duckworth.

Čtěte všechny články na téma obal a logo

Foto a zdroj: Ewan Yap

Článek ze dne: 7.2.2013 | Zařazeno do rubriky: umění
Téma: , , , , , , , ,

AUTOR ČLÁNKU

Fotografie autora

Ondřej Krynek je obdivovatel nápaditého designu, kreativních konceptů, moderní architektury, příjemných interiérů, inovativních technologií, nových médií, použitelného webdesignu, extravagantní módy, výrazového umění, dobré hudby a dalších odvětví kultury.
Všechny články od Ondřej Krynek | Kontakt na redakci

Komentáře k tomuto designu

Celkem komentářů: 2 komentářů
  1. Štěpán Ryšavý - ze dne: 7.2.2013 - 17:58

    Škoda, že druhou stranu by musel pokrýt informacemi, které je nutné uveřejňovat a plechovky by ztratily jisté kouzlo .. na což by designer neměl zapomenout, ani se z toho vylhat ..

  2. kar - ze dne: 8.2.2013 - 08:49

    Turner Duckworth již podobný design ve svém portfoliu má…

Okomentujte tento design

UPOZORNĚNÍ: Odesláním komentáře souhlasíte s pravidly serveru pro komentování. Váš komentář bude podroben procesu schvalování redakcí co nejříve to bude možné.


VYBRANÉ AKCE Z KALENDÁŘE

DESIGNMAG NA FACEBOOKU

Spojte se s námi

Facebook.com Twitter.com Google+ Pinterest.com RSS kanál Přidat do oblíbených / záložek Kontaktujte nás

Partneři

přejděte na Font.cz           přejděte na DesignPortal.cz         přejděte na Archii.cz
přejděte na CzechDesign.cz           přejděte na YoungPrimitive.cz          přejděte na Fler.cz
přejděte na Auto-Design.cz            přejděte na GJF.cz          přejděte na DesignBy.sk
přejděte na DesignEast.eu            přejděte na UPM.cz           přejděte na Material Times

Statistika

Spuštěno: 1. února 2008
Počet článků: 4068
Počet komentářů: 1088
Návštěvnost: 100 tisíc/měs.
Čtenost: 250 tisíc/měs.
Rekord/den: 18 588